دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

جدیدیاقدیم:))

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۹ ق.ظ

میگهه خوبی؟میگم اره بخدا....میگم تو خوبی؟؟میگه تورو دارم خوبم:))))

میگه مرمر دستپختت عالیه ها ...تواین سن اینطوری اشپزی میکنی..هم سن مامان بزرگا بشی چی میشی اونوقت؟میگم نوه هام عاشقم میشن میان خونموون من براشون غذادرس کنم..میگم دوسدارم نوه ها بهم بگن بی بی..اما وقتی پیربشم همچنان شیک باقی میمونماا موها رنگ کرده..ناخونا مرتب . میگه اون دیگه بی بی نیسbaby:))))))))
.......................................
دیروز بامامان مستر رفتم دکتر..واسش وقت گرفته بودم..خداشکر چیزخاصی نبود...
بعد تانوبتمون بشه اومدم بیرون رفتم پول برا مامانم کارت به کارت کنم چشم خورد به کفش فروشی..رفتم داخل دوتا کفش انتخاب کردم هیچ کدوم اندازه نبود:|
یعنی گناه کردم سایز پام چهل؟؟خا قدم 170...
بعد اومدم تومطب دیدم یه مادر بابچش نشسته ...یعنیواین بچهه خودشو کشت..درد داشت پاش درد میکرد..هر پنج دقیقه یبار یه اه از عمق وجودش میکشید ..دریغ از یه دس محبت روسربچه..یا یه عزیزمی کوفتی...چیزی....فقط به افق خیره شده بود . به بچه میگف زشته..عیبه...درس بشین:|
منشی دید بچم به خودش میپیچه گف از این دوسه تا خانوم اجازه بگیر بدون نوبت بروتو....هیچکس نوبتشو به بچه نداد:|
.......................
بلیط 50درصدتخفیف شهربازییی +بلیط رایگان استخر نصیبم شد ..چی ازاین بهتر:)
....................................
هرچیزی که میخوام تو دفترچه یادداشتم مینویسم ..بعد از خریدنش تیک میزنمش..تا حالا خیلیاش خریدم
  • مرمر

نظرات  (۱۰)

چقد بی احساس! مادری بلد نیست.. نمیدونم شایدم منم بلد نباشم در اینده :)) ولی میدونم خیلی بچه دوس دارم اما..


پاسخ:
:)
  • دختر همساده
  • انقدر دلم میخواد اونجور مامانها رو بزنم سیاه و کبود کنم.. خو واسه چی میزائن اینا؟
    چرا هیچکس نوبت نداد؟؟ مردم سنگی شدن!!

    پاسخ:
    دقیقااااا...
    یعنی خدایی فک کردم نامادریشه..البته بعضی از نامدریاا خیلی بهتراز مادرای واقعین
    واااای خوشبحالت بخاطر دست‌پخت خوبت!!! 
    چقدر عالیه اگه منم یاد بگیرم ://

    دیدی بعضی مادرا نقش گونی سیب زمینی رو دارن؟! :|


    پاسخ:
    تمریییین کن ایشالا یاد میگیری گلم
    اهوووم...واقعا
    من سایز پام ۳۶ بود قبلا و هیچ کفشی اندازه م نمیشد
    یکم ک تپل تر شدم الان پام ۳۷
    پاسخ:
    خوووسی هفت خوبه...:)
     سلام مرمرجان. منم همین کارو میکنم یه دفتر دارم که هر ماه وسایلامو توش مینویسم تا بخرم موفع تیک زدن آدمکیف میکنه.خخخخخ
    پاسخ:
    اخ گفتی.....دیدی چه زودم تیک میخوره:))))
    ای جووونم با مادرِ مستر رفتی :))
    پاسخ:
    بلیییییییییییی:)
    فدات عزیزدلم همچنین به شما.
    والا راستش من زیاد عکس نمیگیرم.و این که کلا برای عکس گذاشتن پشت دستمو داغ کردم.چون نمیشه به یه عده رمز داد و به یه عده نداد.باور کن من همونیم که شما دوستای گلم تصور میکنین.
    پاسخ:
    :)))
    Salam.azizam taze ba vebet ashna shodam..Khob  mminevisi.. kodom shahre shomalin?
    پاسخ:
    ممنووون
    شرق گیلان
    بی بی؟!
    خب اینجوری با اون چارقد سفید تجسمت میکنم که!
    چه میدونم شاید انقدر گرفتار بوده توی فکر خودش غرق بوده یا از این مامان سرخوش ها بوده...

    پاسخ:
    چی بگم والااا خیلی سرخوش بود..
    اره خودم یادمم یاد چارقدسفیدمیفتم:)

    خب 40 برای دختر زیاده :))

    من سایزم 37 یا 38 هست :) دلت بسوزه خخخخخ

    پاسخ:
    کووووفتت بشه کفشااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی